Czerwiec 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Lipiec 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Sierpień 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Pszczółka Maja by Wojsko Polskie

Konto usunięte • 2013-07-28, 18:26
Pozytywnie



Pod koniec lekkie pocałowanie podłogi

Zagadka.

lopez_2013-07-28, 23:11
Wymyślone chwilę temu.

- Czym się różni górnik od porządnego obywatela?
.
.
.
.

Niczym. Jeden i drugi nakopałby trochę czarnego.

Trzymajmy się UE

Konto usunięte • 2013-07-28, 16:51
Razem i dla Unii Europejskiej!

Pępek świata

freaky2013-07-28, 19:24
Zasłyszane w busie:

- Bo widzisz Anka, świat wcale nie kręci się wokół ciebie.
- Czyżby?
- Chociaż jeszcze parę kilo i kto wie...


Kierowca co prawda nie zaczął klaskać, ale wszyscy mieli ubaw.

Otwieracz

~CrazyEdek2013-07-28, 1:28
cyckomat

Nie chcą się przyznać

Konto usunięte • 2013-07-28, 23:24
Palą głupa

Przecież to jest drzewo to nie pęknie

Konto usunięte • 2013-07-28, 22:39
Mój uzdolniony koleżka w akcji

Nikczemna kosiarka

~Faper Noster2013-07-28, 11:19


Projekt rozpoczął się, gdy paru zapaleńców postanowiło przerobić nieco kosiarkę spalinową Honda HF2620. "Nieco" rozpoczęło się od zmiany silnika. W miejsce oryginalnego motoru, umieszczono 109-konną jednostkę ze ścigacza - Hondy VTR Firestorm. Na tym rzecz jasna się nie skończyło...

Modyfikacje objęły także zawieszenie i układ kierowniczy. Oryginalne koła zastąpiono felgami z quada, dokładając rzecz jasna lepsze hamulce. Podmieniono zbiornik paliwa - kryje się on teraz pod pojemnikiem na trawę.

Kierowca Hondy, nazwanej przez jej konstruktorów "Nikczemną Kosiarką" zasiada w kubełkowym fotelu Cobra, trzymając sportową kierownicę Sparco. Tuż przy jego stanowisku zamontowano gaśnicę. Tak na wszelki wypadek - ta maszyna zwija asfalt i zionie ogniem!

Osiągi wspólnego dzieła Hondy i inżynierów z British Touring Car są imponujące. Kosiarka do setki przyspiesza w czasie poniżej 4 sekund, co czyni ją szybszą od wszystkich seryjnie produkowanych samochodów tej firmy. Prędkość maksymalna tej zabawki to 210 kilometrów na godzinę, a stosunek mocy do masy to imponujące 532 konie mechaniczne na jedną tonę!

Spektakularny projekt szybko zyskał rozgłos i zainteresowanie nim wzrasta z dnia na dzień. Za testy najszybszej kosiarki świata wzięli się między innymi znani dziennikarze z brytyjskiego magazynu "Top Gear". Jednak ani Jeremy Clarkson, ani Richard Hammond, czy też James May nie zasiedli za sterami tego małego potwora. Misję tę powierzyli człowiekowi do zadań specjalnych - tajemniczemu Stigowi, który przetestował możliwości Hondy na torze.

Po tych wszystkich modyfikacjach kosiarka wcale nie przestała spełniać swojej głównej funkcji. Nadal potrafi kosić trawę z prędkością 24 kilometrów na godzinę. Niezbyt szybko, ale i tak szybciej, niż "zwyczajne" kosiarki.

W całości zaj🤬e z facet.interia.pl/zadbany-mezczyzna/gadzety/news-zionie-ogniem-zwija-as...

Pomysł

Konto usunięte • 2013-07-28, 23:55
Witam, naszła mnie ostatnio taka refleksja. Jadąc samochodem w radiu było coś o zadłużeniu naszego wspaniałego państwa, że jest wysokie (co każdy wie najlepiej) i wspomnieli, że zadłużenie zostałoby uregulowane jeżeli każdy mieszkaniec kraju wyłożyłby z własnej kieszeni 23.5 tyś. złotych (taka suma o ile pamiętam, +/-).

Przechodząc do refleksji. Ciekaw jestem ilu obywateli zgodziłoby się zapłacić tą sumę za możliwość jebnięcia premiera w papę? Insceniuzując, wyglądałoby to tak, że premier stałby na placu przed sejmem, ustawiałaby się kolejka, płacisz, jebniesz dziada w ryj i spokój. Może jakąś petycje w tej sprawie trzeba zorganizować?

Z jednej strony szkoda kasy, lecz za przyjemności się płaci.
Pozostają pytania jaka byłaby frekwencja i ile ciosów by wytrzymał..


]A p🤬lnę coś tutaj małymi literami jak każdy.