Wysłany:
2012-12-27, 22:11
, ID:
1693549
4
Zgłoś
@virdem
Bo jak masz w c🤬j zagrzane auto i go zgasisz,będzie jeszcze odbieral cieplo z bloku i sie dalej nagrzewał,cisnienie bd roslo i możesz mieć podobny finał.A jak wciepniesz wysoki bieg i niskie obroty to dużo szybciej wychlodzisz bo pompa dalej cisnie plyn przez chlodnice,silnik słabo obciażony to sie juz tak nie grzeje,a prędkosc w miare więc i pęd powietrza daje rade wychłodzić płyn.Oczywiście wysoki bieg i niskie obroty nie = PSJ*.Najlepszy przyklad-zagrzej auto w korku aż sie wentylator włączy.Zgasisz,za pól godziny dalej temp wysoka.Wyjedziesz z miasta,5'tka,100 na budziku i zaraz temperatura w normie.
*PSJ-P🤬dowaty styl jazdy,dojebywanie panew jadac na w h🤬j wysokim biegu z bardzo niska prędkościa.
PS:Raczej jakieś przewody poszły,wywalilo przez zbiornik wyrónawczy czy coś w tym stylu,jak fest przegrzany to mogła jeszcze dupnac uszczelka pod głowica,ale to juz nie robi takiego "jeb".
podpis użytkownika
Śmierć k🤬s i zniszczenie.