Razer_GT napisał/a:
ehhh, prawie Ci wyszło, ale niestety nie masz całkowitej racji.
Ehh, chyba jednak trochę mieszasz.
1) a) żelbetowy rdzeń działałby na korzyść konstrukcji;
jak... pie**olnął Boeing to część tego paliwa eksplodowała wewnątrz i na zewnątrz budynku; i po co to składanie skrzydeł czyżby reszta tego paliwa gdzieś po drodze straciła pęd?
b) bo? badania i deklaracje projektantów wież wskazują na coś zupełnie innego, a założenia były odważne
2) 250 stopni używam do opiekania zapiekanek

cecha (która powstała na potrzeby...? na pewno nie ustalania jakichkolwiek parametrów konstrukcyjnych) jaką jest spalanie paliwa na wolnym powietrzu nie ma niczego wspólnego z pożarami wewnętrznymi; są to temperatury śmieszne nawet dla standardowych pożarów klasy A.
Dla spalania materiałów pochodzenia węglowodorowego przyjmuje się temperatury rzędu 900 stopni już po kilku minutach, które dalej rosną.
3) jaka to stal "średniej jakości"?

może inaczej, jaką to stal która powinna przetrwać ww. temperatury masz na myśli? Żaroodporną odrzucamy
Cytat:
Nie twierdzę również że wszystko to, co mówię jest prawdziwe i nadaje się do dekalogu czy na wikipedie
I ja

ale zgodzić się z Tobą też nie mogę.