📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 5 minut temu
Listopad 2012
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Grudzień 2012
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Styczeń 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Zachwiało nim

Fakerę2012-12-27, 13:17
Nie mam pojęcia dlaczego w ciuchach

Silniki cosworth'a

konto usunięte2012-12-27, 16:12
Witam, mój pierwszy temat, chciałbym na początek wrzucić coś ciekawego... Pewnie większości dobrze znane, ale może zaciekawią tych, którzy nie znają mocy COSWORTH

na początek o firmie:

Cosworth – brytyjskie przedsiębiorstwo założone w Londynie w 1958 roku, projektujące i budujące silniki. Nazwa pochodzi od nazwisk założycieli, którymi byli Mike Costin i Keith Duckworth. Firma przeniosła siedzibę do Northampton oraz przeszła zmiany własnościowe i organizacyjne, od 2004 jest to Cosworth Group[1].
Firma specjalizuje się w wyścigach samochodowych. W sezonie 2006 dostarczała podzespoły dla dwóch stajni Formuły 1: Williams korzystał z ich silników V8, skrzyni biegów i powiązanej elektroniki; zespół Scuderia Toro Rosso używał zmodyfikowanych silników V10. Jednak najlepszym dziełem firmy pozostaje silnik DFV który wygrał 155 GP. Cosworth wygrał przetarg na dostawę tanich silników do F1 począwszy od sezonu 2010. Zespoły mogą zakupić pakiet jednostek napędowych na cały sezon, za kwotę nieprzekraczającą 5 milionów euro. Z usług Coswortha aktualnie korzystają: HRT i Marussia. W sezonie 2010 również Lotus używał silników brytyjskiego producenta, a w latach 2010-2011 Williams.
W 1969 roku Cosworth stworzył swój jedyny samochód Formuły 1, model 4WD.



Cosworth współpracując z Fordem, założył że stworzy auto do jazdy po zwykłych drogach, znajdując środek pomiędzy mocą a funkcjonalnością..

Tak powstały dwa modele

Ford Sierra RS500
R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Turbodoładowanie Garett T3
Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Bosch L-Jetronic
Stopień sprężania: 8,0:1
Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 277 N•m przy 4500 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-60 mph: 6,1 s
Prędkość maksymalna: 248 km/h


oraz
Ford Escort
R4 2,0 l (1993 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Turbodoładowanie Garett T3/T04B
Układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa Marelli-Weber
Stopień sprężania: 8,0:1
Średnica cylindra × skok tłoka: 90,80 × 76,95 mm
Moc maksymalna: 227 KM (167 kW) przy 6250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 304 N•m przy 3500 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-60 mph: 6,2 s
Przyspieszenie 0-100 mph: 17,4 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h



Te auta jeszcze dziś, mają ceny ok. 30-50 tys. zł i najprawdopodobniej nie spadną, ze względów wyjątkowości i niepowtarzalności

a teraz coś najprzyjemniejszego...

pytanie jak sierra poradzi sobie z porshe 911 ?

akcja od 0:30

Z góry podpowiadam, muzyka może się nie każdemu spodobać,
ja wyłączam dźwięk, na przykład



kolejny sierra vs BMW 335i Twin turbo

akcja od 0:50


jeśli się spodoba to dorzuce coś ciekawego

a jak nie to czekam na " " czy " :"

Suffer Bitch!

konto usunięte2012-12-27, 20:03
Przeglądając YT znów trafiłem do tej jego części, w której oglądasz filmik i zastanawiasz się "co ja właśnie k🤬a obejrzałem? ". Głupie i absurdalne do bólu. Enjoy.



Gdyby ktoś się pytał to nuta to "Heart of a Coward - Shade".

PS: Jak było (w co wątpię) to wstawiający nie umie tagować.

Rozmowa z Tigerem

konto usunięte2012-12-27, 19:50
Całkiem fajne zmontowane

Użytkownicy portalu youtube i ich poczucie humoru.

konto usunięte2012-12-27, 1:57


Wiem, że dla was hardkorowi sadole to tylko garstka żałosnych, nieczarnych dowcipów, ale mnie rozbawiło, więc się dzielę.

Dla tych co nie znają angielskiego, kawały polegają mniej więcej na tym:
1.I would make a blind joke, but I just don't see the point.
-Opowiedziałbym kawał o ślepym, ale po prostu nie widzę w tym sensu.
2.I was going to tell a midget joke, but it's too short.
-Miałem opowiedzieć kawał o karle, ale jest za krótki.
3.I was going to make a pussy joke, but you would never get it.
-Miałem opowiedzieć kawał o cipce, ale 'nigdy byś go nie zrozumiał' / 'nigdy byś żadnej nie zdobył'.
Zwrot "You would never get it" można rozumieć w dwa wyżej wymienione sposoby.
4.I was going to make a joke about sluts, but that would be whoreable.
-Miałem opowiedzieć kawał o szmatach ale to byłoby 'straszne' / 'dz🤬kowate' (?)
Słowo whoreable (whore=dz🤬ka), czytanie jest w podobny sposób co horrible= straszny.
5.I was going to make a black joke but i'll slave it for later.
-Miałem opowiedzieć czarny kawał, ale 'zostawię' / 'zniewolę' go na później.
Tutaj chodzi o dodanie literki do słówka, tak aby zdanie wciąż brzmiało podobnie: save- zachować , slave- niewolnik.
6.I was going to tell a gay joke butt fuck it.
-Miałem opowiedzieć żart o gejach, 'ale j🤬 to' / 'seks analny'
Tu chodzi o przeistoczenie słowa but- ale , w słowo butt- dupa/odbyt. Zmienia to całą końcówkę zdania: but fuck it - ale j🤬 to, butt fuck- seks analny (w wolnym tłumaczeniu).

Samowystarczalny nietoperz

konto usunięte2012-12-27, 0:21
'Dlaczego on liże sobie penisa?
- Bo może'

maluch i ogień z dupy

konto usunięte2012-12-27, 16:37
Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądała by jazda maluchem z 200 konnym silnikiem ?

przedstawiam zacnego polskiego malucha kontra legenda motoryzacji :

126p vs Porszę 911



126p 142MPH 9,2s



jak było to pokornie pójdę żreć gruz z cyganami

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi
Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem