Październik 2012
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Listopad 2012
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Grudzień 2012
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Żarty o Meksykanach

Rxx2012-11-23, 17:05
Na tej stronie nie znajdziecie żartów o Meksykanach. Nikt nie przekroczył jeszcze tej granicy.

Zagadka

hudziel2012-11-23, 8:23
Dlaczego żaden cygan nie został astronautą ?
Bo w kosmosie nie ma czego podp🤬lić.

Assassin's Creed 3 Meets Parkour in Real Life

Konto usunięte • 2012-11-23, 21:18
Przyjemny filmik o pewnym kozaku w lesie Trzeba przyznać że umie robić fikołki. Filmik oczywiście nawiązuje do III części Assassin's Creed.

Włosy

Konto usunięte • 2012-11-23, 13:46
- Kochanie, przycięłaś włosy? Muszę powiedzieć, że wyglądasz dużo lepiej.
- Naprawdę? Z reguły tego nie zauważasz.
- Z reguły nie nosisz tak krótkich spódniczek.

nie ma k🤬a grania

tribal2162012-11-23, 14:53
koniec dyskusji. od 25 sekundy

Metal

sinjids2012-11-23, 16:02
Ostatnio poznałem dziewczynę, która powiedziała mi że nie znosi metalu, więc przestałem z nią gadać...

Żartowałem, nie żyje.

Trening

Konto usunięte • 2012-11-23, 17:46
Pies patrzy.

FSM Beskid 106 - Zostały tylko marzenia

Konto usunięte • 2012-11-23, 0:02
FSM Beskid 106 - Auto zaprojektowane na początku lat 80 pod kierownictwem inżyniera Wiesława Wiatraka w Bielsku - Białej. Pokrótce dodam, że samochód w swym założeniu miejski, okazał się hitem do tego stopnia, że Renault zerżnęło patenty zastosowane w nim do swojego modelu Twingo w 90 roku (jedna wycieraczka, specyficzne klamki, linia nadwozia itd.). Nasz Beskid już wtedy był przystosowany do silnika 4 cylindrowego i od początku miał napęd na przód. Oczywiście Ruscy nie dali zgody i projekt nie trafił do seryjnej produkcji, z kolei Twingo odniosło ogromny sukces w europie i tłukli ten model przez bodaj 14 lat ! Żal i wk🤬ienie ściska do dziś
Na filmiku jest pokazany przejazd prototypowym Beskidem po małym torze, a za kółkiem siedzi sam konstruktor, Pan Wiesław Wiatrak.