Wysłany:
2018-04-21, 23:27
, ID:
5190850
1
Zgłoś
Pamiętam jak w pewnej sieci kupiłem usługę że wszystko nielimitowane w pakiecie, na rachunku i umowie okazało się, że smsy jednak płatne.
Mimo że rachunek był zgodny z umową(!) bez mrugnięcia okiem poprawili i oddali hajs. (żadnych kosztów dodatkowych)
Nie wiem czy liczą na to że się klient nie upomni, czy naprawdę jakaś pomyłka systemowa, ale gdybym nie trafił na odpowiednią obsługę to bym jak frajer płacił 300zł zamiast 150 co miesiąc.
Dla odmiany UPC kiedy wyraźnie zaznaczyłem w trakcie przedłużania umowy że nie chcę antywirusa i tak mi tego antywirusa wcisnęli i nie zwrócili (15zł, ale w dwa lata to by było 240, nie każdy ma czas przeglądać rachunki i wisieć na infolinii godzinami).
Teraz wyobraźcie sobie, że babcia która miała mieć TV + telefon za 50zł dostaje w pakiecie Internet, antywirusa oraz Spotify za dodatkowe 100zł, a w okienku nic się nie da załatwić bo panel klienta jest w Internecie, a Ukrainka nawet dzień dobry nie umie powiedzieć.