ghark napisał/a:
A gdzie Ty tu jednokierunkową widzisz? Przecież lewym pasem auta w drugą stronę jada
A gdzie ja o jednokierunkowej pisałem? O jednej sytuacji już tu pisałem, omijałem stojący autobus i wylazł mi gówniak. Ta druga to: gdy jeździłem do pracy, w jednym miejscu o konkretnej godzinie tworzył się spory korek. Omijałem go na 3 sposoby: chodnikiem po prawej stronie, "pod prąd", lub chodnikiem po lewej stronie. Jechałem wtedy "pod prąd" i wylazła kobita. Chciała dzwonić po policję, ale jej wytłumaczyłem, że nie było tam przejścia dla pieszych i jeszcze jej przyjebią mandat.
A gdzie ja o jednokierunkowej pisałem? O jednej sytuacji już tu pisałem, omijałem stojący autobus i wylazł mi gówniak. Ta druga to: gdy jeździłem do pracy, w jednym miejscu o konkretnej godzinie tworzył się spory korek. Omijałem go na 3 sposoby: chodnikiem po prawej stronie, "pod prąd", lub chodnikiem po lewej stronie. Jechałem wtedy "pod prąd" i wylazła kobita. Chciała dzwonić po policję, ale jej wytłumaczyłem, że nie było tam przejścia dla pieszych i jeszcze jej przyjebią mandat.
...Omijałem go na 3 sposoby: chodnikiem po prawej stronie, "pod prąd", lub chodnikiem po lewej stronie. Jechałem wtedy "pod prąd" i wylazła kobita. Chciała dzwonić po policję, ale jej wytłumaczyłem, że nie było tam przejścia dla pieszych i jeszcze jej przyjebią mandat.
... Bo co? Mam stać jak jakiś ćwok?
Baba to akurat patrzyła w prawidłową stronę tylko kierowca debil...
W dodatki niebezpiecznym.
Za Wiki.
Debilizm.
"Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim (upośledzenie umysłowe lekkie, dawniej debilizm – nazwa niestosowana z uwagi na negatywne znaczenie w języku potocznym) – poziom intelektualny osób dorosłych charakterystyczny dla 12 roku życia. Ta forma deficytu intelektualnego stanowi najwięcej rozpoznań.
Osoby takie są samodzielne i zaradne społecznie, nie powinny jednak wykonywać zawodów wymagających podejmowania decyzji, ponieważ nie osiągnęły etapu myślenia abstrakcyjnego w rozwoju poznawczym. Życie rodzinne przebiega bez trudności. W socjalizacji mogą nabywać zaburzeń osobowościowych, ze względu na atmosferę otoczenia i stosunek innych.
Obecnie istnieje tendencja do wprowadzania zajęć korekcyjnych, przy intensywniejszym treningu poznawczym w dłuższym czasie osoby z upośledzeniem w stopniu lekkim osiągają podobne wyniki co osoby z przeciętnym IQ. Do 14 roku życia brak różnic rozwojowych.
IQ w skali Wechslera: 55–69."