Spawacz123 napisał/a:
Drogi panie dźwiękowcu:
Autko to stara poczciwa Astra F. Nawet po wciśnięciu hamulca, najpierw blokują się koła przednie, więc co za tym idzie nie był bym w stanie zarzucić auta, bo przód nie był by sterowny. Pozatym ręcznego można użyć bez skakania po ząbkach, wtedy jakiegoś specjalnego dźwięku nie ma
Heh nie chce byc jakis upierdliwy czy tam udawac znawce, ale sam z wlasnego doswiadczenia wiem jak sie zachowuje auto bez ABS przy ostrym hamowaniu. Zadko zdarza sie, ze oba przednie kola maja taka sama przyczepnosc oraz sile hamowania. W tym przypadku przednie lewe kolo mialo wiecej przyczpnosci badz lewy hamulec mocniej docisnal, spowodowalo to obrot samochodu wzgledem przedniego lewego kola.
Tak to wyglada wg. mnie.
Jesli naprawde zdarzyles zaciagnac reczny to jestem pod wielkim wrazeniem.
A wszystkim, ktorzy uwazaja ze hamowanie bez recznego jest szybsze, polecam poogladac filmiki na YT jak hamuja z duzych predkosci. Wprawienie auta w ruch obrotowy drastycznie skraca droge hamowania.
EDIT
Nie no nie moge. W 17 sekundzie zaciagasz reczny.