Może ja dodam swoje kilka groszy
O tym kto jest realnie szybszy nie decyduje korzystniejszy stosunek mocy do masy, tylko korzystniejszy stosunek mocy do oporów (toczenia, powietrza). Masa pojazdu wpływa tylko pośrednio (docisk opon, większe tarcie) i to tylko podczas ruszania i niewielkich prędkości, kiedy opory toczenia i powietrza nie są jeszcze znaczące.
Druga sprawa to porównanie silników tego mercedesa i R1 - wysilony silnik turbodoładowany mający 8 cylindrów (chyba nawet w biturbo lub w twin turbo) kontra niewysilona wolnossąca jednostka czterocylindrowa.
SL63 - 96 KM na 1 litr pojemności (zaznaczam, że z turbodoładowaniem),
YZF R1 - 174-182 KM na 1 litr pojemności.
Koło 180 KM dla oporów jakie generuje obudowany w owiewki motocykl to jest nie wystarczająca moc, aby pojechać realnie więcej niż 280 km/h.