CBR biorą olej, znam przypadki że ludzie zabierają z sobą bańki z olejem na trase 200km żeby robić dolewki.. w R1 jak wymieniam olej tak nic nie dolewam przez 5tys. km (bo po 5tys robie wymianę oleju), ale poza tym mają bardzo dobre silniki do katowania, zresztą CBR 600 jest często do stuntu brana.
No i jeśli chodzi o supermoto, a sporta to całkowicie inaczej się na nich jeździ także po zmianie i tak będzie to wyglądało jakbyś zaczynał od początku
Remus, całkowicie się zgadzam.
Ja osobiście jestem zdania, że R1 nadaje się na pierwszego litra jak żaden inny ze względu na to jak oddaje moc silnik i na to jak pracuje zawieszenie, każdy użytkownik innych sprzętów powie że to jeden z najlepiej prowadzących się motocykli sportowych klasy 1000cc, do tego rewelacyjne hamulce i dbać tylko o rozgrzane opony. Chociaż jeśli ktoś nigdy nie miał styczności z motocyklami to powinien kupić coś słabszego i taniego bo np. można łatwo załatwić skrzynię biegów w motocyklu, niestety zmiana biegów nie jest tak rozwiazania jak w samochodzie i przy redukcji biegu trzeba zrobić międzygaz. Polecam zatem trochę lektury o podstawach i dopiero wsiąść nawet na byle jakie moto.