Ja już pomijam czyja wina nawet bo nieważne co napiszę to i tak połowa ekspertów się nie zgodzi....
No ale k🤬a mać jedziesz na j🤬ym kiblu, skręcasz w lewo a dop🤬lasz do prawej strony jakbyś C+E miał łamać na drodze wewnętrznej.
Ja tam k🤬a już przepisów nie znam nowych, może się pozmieniało coś. Ja rocznik 86 i jak prawko robiłem w 2004 roku, 18 lat temu, to pomimo kursu na kategorię B pan instruktor mówił, że skręcając w lewo dojeżdżamy do lewej krawędzi pasa aby nas z tyłu k🤬a widzieli co robimy. Być może na kursie na kategorię A uczą czego innego, nie wiem, nie znam się, nie mam prawka kat. A.
Przepisy jasno mówią:
"Art 22
2.
Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
1)
do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
2)
do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo."
Ale jak wygląda praktyka, to widać na każdym skrzyżowaniu. Banda debili, co kontakt z motoryzacją powinni ograniczyć do siedzenia w autobusie, bo zrobienie "ciasno" zakrętu ich przerasta.
Ja już pomijam czyja wina nawet bo nieważne co napiszę to i tak połowa ekspertów się nie zgodzi....
No ale k🤬a mać jedziesz na j🤬ym kiblu, skręcasz w lewo a dop🤬lasz do prawej strony jakbyś C+E miał łamać na drodze wewnętrznej.
Ja tam k🤬a już przepisów nie znam nowych, może się pozmieniało coś. Ja rocznik 86 i jak prawko robiłem w 2004 roku, 18 lat temu, to pomimo kursu na kategorię B pan instruktor mówił, że skręcając w lewo dojeżdżamy do lewej krawędzi pasa aby nas z tyłu k🤬a widzieli co robimy. Być może na kursie na kategorię A uczą czego innego, nie wiem, nie znam się, nie mam prawka kat. A.
winny skuterzysta, nie upewnil sie, ze moze wykonac manewr skretu
i ten znak, co on na zakaz chcial wjechac?
teraz zauwazylem, ze pewnie jechal na policje zglosic, ze bedzie mial wypadek
a na policje czekali 2h
podpis użytkownika
C🤬j mi na imię.Nie ma się co rozpisywać, ale:
1. Motop🤬a mógł wyprzedzać.