nie powiedziałbym że tyt inżyniera to to samo co licencjat, jako inżynier mozna spokojnie szukac pracy i pracowac w zawodzie, ale wiadomo, ze warto dorobić mgr za to po licencjacie kto i gdzie Ci przyjmie ?
Bo mi tylko o to przecież chodzi żeby się ludzie odzwyczaili uważać tytuł inżyniera lepszy bo, raz tytuł mgr jest wyższy stopień i to kolejny krok dla inż w jego edukacji, a dwa to to że trzeba popatrzeć na to w czym się człowiek kształcił i co umie, bo tutaj mamy kilka grup inżynierów którzy ma swoje licencjackie odpowiedniki, których się kształci z tych samych dziedzin, odejmując może trochę matmy i fizyki która im się na tym kierunku nie przyda.
podpis użytkownika
[img:d63a3f6e1a]http://images49.fotosik.pl/772/3ff5dd2c4144e2e7.jpg[/img:d63a3f6e1a]Inż. > lic. i bez gadania.
Po drugie, (studiuję inżynierię materiałową) ostatnio rozmawiałem z ludźmi z branży lotniczej którym był potrzebny metalurg, na co zapytałem się "a co z magisterką jeżeli bym do was przyszedł" odpowiedzieli że magistra nikt nie ma na czole wytatuowanego, ważne żeby był inż. + wiedza.
Reasumując, lic. bez mgr nie ma racji bytu, natomiast z samym inżynierem można dużo, zazwyczaj znacznie więcej niż z mgr lic.
jak ktoś jest debilem z matematyki to nie jest humanistą. jest debilem i idzie studiować europeistykę.
Bo po co nam tylu ekonomistów, zarządców (tak nigdy nie bedziecie dyrektorami), speców od PR,
dziękuje za uwage !
Pozdro perlit !
podpis użytkownika
Gallia est omnis divisa in partes tresa byle papierem magistra można sobie dupę podetrzeć. tytuł inżyniera wystarcza w zawodach gdzie szukają specjalistów. Sam jestem tego przykładem. zmień kierunek póki nie jest za późno pozdr
@eteryk - nie rób z siebie debila. Chodzi mi o tą kropkę przy skrócie mgr. Chciałeś się popisać, a nie wyszło jak zawsze. Kropki w skrócie nie dajemy, jeżeli ostatnią literą skrótu jest ostatnia litera wyrazu skracanego.
Więc skrót od wyrazu "magister" - to faktycznie mgr [bez kropki]