Kafarex1 napisał/a:
Gość nie wyłączył ABS i mu komputer odcina dopływ paliwa gdy wykrywa poślizg tylnego koła.
A dokładnie ASC w BMW.
Coraz więcej moto je ma. Są różne stopnie ograniczenia mocy na tylne koło łącznie z wyłączeniem tej kontroli. Tu ktoś zapomniał o tym

.
Tu opis z Suzuki
"System kontroli trakcji w motocyklu Suzuki umożliwia operowanie przepustnicą z większą pewnością w różnych sytuacjach drogowych, dzięki czemu można cieszyć się długą podróżą, zapominając o stresie i zmęczeniu. System kontroli trakcji stale monitoruje prędkości przedniego i tylnego koła, analizuje sygnały czujników położenia przepustnicy, położenia wału korbowego i wybranego biegu oraz kontroluje moc silnika poprzez sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu i ilością dostarczanego powietrza. System kontroli trakcji można ustawić w jednym z dwóch trybów pracy lub go wyłączyć. Tryby pracy różnią się czułością reakcji na otrzymywane sygnały. Tryb pierwszy pozwala na pewien stopień uślizgu tylnego koła, co szczególnie docenią amatorzy jazdy w terenie. Tryb drugi aktywuje kontrolę trakcji przy najmniejszej utracie przyczepności tylnego koła. Można szybko i łatwo wybrać odpowiedni tryb kontroli trakcji przełącznikiem umieszczonym z lewej strony kierownicy i sprawdzić wybór na zespole wskaźników."