martin78 ma rację, siłą konsol jest hermetyczny hardware - po prostu łatwiej się ten badziew programuje. Niestety - po 5 latach to wciąż jest ten sam hardware, trochę pomaga optymalizacja systemu i sztuczki programistyczne pozwalające wycisnąć "więcej" (stąd mowa o generacjach gier). I wszystko pięknie tylko to w żadnym stopniu nie jest postęp technologiczny - to czysta kasa dla producentów danej konsoli, rok w rok wycisnąć jak najwięcej przy jak najmniejszym wkładzie. A przecież nie będzie konkurencji w postaci mocniejszych PC - bo siła nabywcza konsolowych casuali jest większa. Nad tym boleję najbardziej, taki mechanizm blokuje rozwój…
A teraz cisza tam na górze. Małe porównanie Crysis 1 na PC i Xboxie 360:
Na korzyść Xboxa:
-lepsze oświetlenie
-fajniejsza woda (bardziej mętna)
-parę nowych bajerów graficznych
-nie trzeba nic kombinować, gra działa w 25-30 fps
Na korzyść PC:
-bujna roślinność
-szczegółowa geometria
-ostre tekstury
-zasięg rysowania obiektów
-można (na dobrym sprzęcie) wycisnąć około 60 fps
Wniosek jest jeden: frajda z grania na PC jest taka jak na Xboxie 360.![]()
Procesor:Intel Core i3 3220 (450zł)
Ram:kingston drr3 1600mhz cl9 4GB (100zł)
Karta graficzna:Zotac gtx650ti 2gb (650zł)
Dysk twardy:Seagate Barracuda ST500DM002 500gb(250zł)
płyta głowna:Asus P8H61-MX (200zł)
zasilacz:XFX ProSeries 450W (200zł)
obudowa: jaką chcesz (125zł)
napęd: LiteOn iHAS124 (75zł)