czemu mnie to nie dziwi że kobieta
Statystyki są nieubłagane dla mężczyzn , nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że mężczyźni pokonują 70% wszystkich kilometrów w ciągu roku. Mężczyźni są głównymi sprawcami wypadków śmiertelnych (92%,tylko 25% mężczyzn potrafi prawidłowo zaparkować prostopadle do 52% kobiet (sic!) . Można wyliczać bez końca : zasypianie za kierownicą , jazda po pijaku i narkotykach , ogólnie łamanie przepisów ruchu drogowego. Nie bez przyczyny płacą większe składaki na ubezpieczenie. Na pocieszenie dodam , że faktycznie jeśli kobieta spowoduje kolizję to w 4 przypadkach na 7 będzie to kolizja z drugą kobietą . To oznacza, że taka teza, że gdyby wszyscy kierowcy byli kobietami ,to na drogach byłoby bezpieczniej , jest fałszywa.
podpis użytkownika
Fuck lefties!!!Statystyki są nieubłagane dla mężczyzn , nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że mężczyźni pokonują 70% wszystkich kilometrów w ciągu roku. Mężczyźni są głównymi sprawcami wypadków śmiertelnych (92%,tylko 25% mężczyzn potrafi prawidłowo zaparkować prostopadle do 52% kobiet (sic!) . Można wyliczać bez końca : zasypianie za kierownicą , jazda po pijaku i narkotykach , ogólnie łamanie przepisów ruchu drogowego. Nie bez przyczyny płacą większe składaki na ubezpieczenie. Na pocieszenie dodam , że faktycznie jeśli kobieta spowoduje kolizję to w 4 przypadkach na 7 będzie to kolizja z drugą kobietą . To oznacza, że taka teza, że gdyby wszyscy kierowcy byli kobietami ,to na drogach byłoby bezpieczniej , jest fałszywa.
Polecam dział głupota.
Statystyki są nieubłagane dla mężczyzn , nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że mężczyźni pokonują 70% wszystkich kilometrów w ciągu roku. Mężczyźni są głównymi sprawcami wypadków śmiertelnych (92%,tylko 25% mężczyzn potrafi prawidłowo zaparkować prostopadle do 52% kobiet (sic!) . Można wyliczać bez końca : zasypianie za kierownicą , jazda po pijaku i narkotykach , ogólnie łamanie przepisów ruchu drogowego. Nie bez przyczyny płacą większe składaki na ubezpieczenie. Na pocieszenie dodam , że faktycznie jeśli kobieta spowoduje kolizję to w 4 przypadkach na 7 będzie to kolizja z drugą kobietą . To oznacza, że taka teza, że gdyby wszyscy kierowcy byli kobietami ,to na drogach byłoby bezpieczniej , jest fałszywa.