Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Frostbourn, no niby tak ;| teraz na wiosnę mam do wyboru: Suzuki GSX 750, Honda CBR 600 lub Suzuki Bandit 600. Chyba Bandita wezmę bo wygodniejszy na dalekie trasy i jak dla mnie (180cm i 55kg ;/) lepszy pod względem mocy i masy.
black snake-zastanow sie na vfr ale wersja 800, rozrzad jeszcze na kolach zebatych. bardzo wdzieczna maszyna, ciezka ale mocy jest wystarczajaco. jak na turystyka to w zakretach sklada sie tez przyzwoicie.
Dla piszących o tym, że TT jest jedynym legalnym wyścigiem ulicznym, otóż nie jest. Jest jeszcze coś takiego jak Ulster GP-Northwest 200 sadol.pl/north-west-200-vt143635.htm1468105
Frostbourn, no niby tak ;| teraz na wiosnę mam do wyboru: Suzuki GSX 750, Honda CBR 600 lub Suzuki Bandit 600. Chyba Bandita wezmę bo wygodniejszy na dalekie trasy i jak dla mnie (180cm i 55kg ;/) lepszy pod względem mocy i masy.
Jesli przymierzasz sie do Bandita to odradzalbym Ci ten pomysl. Kup lepiej Horneta. Pol zycia jezdze na nakedach i nic sie nie moze rownac z Hornetem, chyba jedynie cb1000r ;d.
Mi w sklepie motocyklowym w którym wyposażam się właśnie w ciuchy mówili żebym się nad cb500 zastanowił. Czemu odradzasz Bandita? Masz jakiekolwiek na nim doświadczenie, czy po prostu odradzasz bo jeździsz na Hornetce i sądzisz że ona jest najlepsza bo Twoja? Podaj argumenty jakieś bo takie coś mnie nie przekonuje ;/ teraz biorę pod uwagę 3 motocykle. CB500, Bandita lub Hornet. Jak na razie CB500 na końcu listy jest (słaba dosyć i jeszcze bęben na tyle). Bandit mi się podoba no i był pierwszym nakedem z silnikiem sportowym, więc się trochę wyróżnia. Hornet drugim, wygląd i osiągi też ładne. Teraz pytanie ile części kosztują, jak bardzo awaryjne są te motocykle i ile zżerają kasy rocznie. No i komfort jazdy bo to u mnie się liczy najbardziej (dlatego ścigacze odpadają bo plecy po 100km miałbym do wymiany). Do tego waga motocykla i środek ciężkości. Chucherko ze mnie i mogę mieć problemy z utrzymaniem ;/
Na CB500 sie nawet nie patrz ja na 1 wieksze moto kupilem cbr f4 600 i jakbym kupil cos slabszego plulbym sobie w twarz te 100km to takie socialne minimum. A co do kosztow to na sezon te 2-3k musisz przeznaczyc wszystko zalezy ile jezdzisz, oczywiscie nie liczac paliwa
No ja ze skuterka 80ccm przesiadam się na 600, więc myślałem nad tym Banditem. 600ccm, 80KM, vmax 200. Na pierwszy motocykl powinno wystarczyć. Później może kiedyś R1, ale wątpię. A jeździć różnie jeżdżę. Teraz myślę, że około 5-8 tysięcy na sezon będę robił. Dojazd do szkoły i różne wyjazdy. No i na wakacje praca, żeby zarobić na utrzymanie go ;/
Ogólnodostępna część strony (nie wymagająca logowania) jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 16 lat.
Niektóre podstrony oraz treści lub ich fragmenty posiadają dodatkowe oznaczenia klasyfikujące je jako przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich i wymagające stosownego potwierdzenia.
Rejestracja, zamieszcznie materiałów oraz komentarzy są przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników strony.
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie*
* przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc. * wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie