nojap🤬le napisał/a:
fabrycznie nowy veyron kosztuje +/- 8mln zl w zaleznosci od wersji oczywiscie, gtr kosztuje 400 tys zl. na samym starcie gtr wygrywa finansowo. chcesz mozesz sie jarac ale jak wlozyc 7 mln zl w GTRa aby wyrownac wartosc to veyron zostale z tylu jak na zalaczonym filmiku
Odnosnie twojego debilnego myslenia byl tu ostatnio bardzo dobry komentarz pod filmikiem z maluchem v8:
Velture napisał/a:
Wartość samochodu przed modyfikacjami: 200zł
Wartośść przeróbek: 40tyś zł
Wartość samochodu po modyfikacjach: 500zł
Tak wiec odnosnie twoich kalkulacji:
Wartosc GTRa 400 000
Wartosc przerobek 7 000 000
Wartosc GTRa po przerobkach 500 000-550 000
Bugatti
Wartosc 8 000 000
Przerobki 0
Wartosc po przerobkach 8 000 000
Tak wiec nie p🤬l glupot bo nikt, czy normalny, czy nie - nie wjebie w samochod 7 000 000. A wj🤬ie takiej kasy i tak nie "wyrowna wartosci".
A propo samego filmiku to widzialem na jutubie film z tymi samymi samochodami i to Bugatti wydymalo GTRa, tak wiec nie bylbym taki pewien co do wiarygodnosci
greesha napisał/a:
A tutaj widac co z dokladnie tym GTRem robi Veyron