Nie rozumiem, dlaczego ludzie w takim wieku, mają prawo do jazdy. Serio po 70 roku życia, powinny być obowiazkowe badania kazdego roku
Jesteś sprawny, zdolny do jazdy i zdrowy, jeździj sobie nawet do 100 tki. Masz problemy zdrowotne, Państwo zabiera Ci uprawnienia. Bezpiecznie dla otoczenia i samego zainteresowanego
Ani autobusu, ani pociągu, żadnego rozsądnego transportu publicznego i jak taki dziadek ze wsi ma pojechać na zakupy czy do lekarza. Już nie odp🤬laj takich numerów bo jak by nam zrobili badania jak mieliśmy po 20 lat to co drugi by tylko rowerem mógł jeździć i to tylko po chodniku .
kierowcy ciężarówek ( Tirów) którzy są po prostu dużo lepszymi kierowcami
Legendarni kierowcy tirów. P🤬lisz XD, wielu z nich nadal reprezentuje mentalność osiedlowego sebiksa z osiedla i nawet magicznym zaklęciem czy danymi z dupy tego faktu nie zmienisz.
podpis użytkownika
Rzeczy trudne dają się rozłożyć na prostsze. Rzeczy proste nie dają się dalej rozbijać i musimy w nie po prostu uwierzyć albo chrzanić je.Nie rozumiem, dlaczego ludzie w takim wieku, mają prawo do jazdy. Serio po 70 roku życia, powinny być obowiazkowe badania kazdego roku
Jesteś sprawny, zdolny do jazdy i zdrowy, jeździj sobie nawet do 100 tki. Masz problemy zdrowotne, Państwo zabiera Ci uprawnienia. Bezpiecznie dla otoczenia i samego zainteresowanego
Nie trzeba danych z dupy. Wystarczy zobaczyć oficjalne policyjne statystyki. Kierowcy Tirów powodują 8% wypadków. A kierowcy osobówek 55%. Widzisz różnicę?
W 2022 roku w Polsce zarejestrowanych było 26,5 mln aut osobowych oraz 1,28 mln aut ciężarowych. Oznacza to że auta ciężarowe stanowią około 4,7% pojazdów na drodze.
Podoba mi się jak cytujesz statystyki ale tylko tak powierzchniowo żeby zagiąć prawdę pod swoje opinie. W 2022 roku w polsce zarejestrowanych było 26,5 mln aut osobowych oraz 1,28 mln aut ciężarowych. Oznacza to że auta ciężarowe stanowią około 4,7% pojazdów na drodze. To znaczy że statystycznie powinny odpowiadać za mniej więcej tyle samo wypadów.
Zależy też jakie dane rzekomo cytujesz i jaki jest udział innych aut. Te dane o tym że auta osobowe powodują 55% wypadków sugeruje że tam są jeszcze uwzględniani rowerzyści albo piesi a wtedy Twoje dane nie mają sensu bo wypadki w mieście to trochę inna para kaloszy niż wypadki na drogach po których poruszają się ciężarówki.
Czyli ani Ty ani On nie macie racji i nie udawaj że jest inaczej.