Dudeczek napisał/a:
On mu podaje prędkość z jaką ma jechać i rodzaj zakrętu...jeżeli dobrze rozumiem... nie znam się, więc mogę być w błędzie.
pacholl napisał/a:
np. 50 lewy 4 : to 50 odległość, lewy to zakręt, 4 to bieg z jakim można go pokonać. Zacisk - zwężenie zakrętu za szczytem, Hopa - górka można skoczyć
50 lewy 4 - 50 zgadza się jest to odległość w metrach do zakrętu, lewy wiadomo, 4 to nie bieg, a kąt/trudność z jaką należy pokonać dany zakręt. Robert stosuje skalę kątową od 0 do 6.
Niedawno w rajdzie Azorów Maciek Baran czytał zakręty "zerowe". Idąc twoim tropem @pacholl miał go przejechać na biegu neutralnym?

(0 - wyjątkowo ciasny zakręt, ale jeszcze nie nawrót
Idąc dalej Maciek mówił czasem "drzewo" lub "dom". Są to punkty odniesienia dla Roberta gdzie znajduje się wierzchołek zakrętu.
Większość kierowców używa dodatkowych słów, które precyzują zakręty. Najczęściej spotykane to "plus", "minus", "do", "w", "przechodzi w" itd. Przykładowo opis "trzy plus" oznacza, że zakręt można przejść szybciej niż zakręt trójkowy - dla innych oznacza to, że na zakręcie trzeba się maksymalnie napędzać, natomiast "trzy minus" oznacza przeważnie, że pod koniec zakrętu należy ściągnąć nogę z gazu
Jestem ekspertem w każdej dziedzinie.