Rada dla PKP? Weźcie zwińcie te wszystkie tory jakie macie, sprzedajcie to na złomach, drewno oddajcie do skupów na opał, sprzedajcie te SETKI TYSIĘCY HETARÓW niepotrzebnych wam areałów ziemskich i stwórzcie nowe trasy, od podstaw - mam dla was nawet propozycję na trasę dla pośpiesznych intercity pendolino, patrzcie:
Obrazek
dumad, Zanim on osiągnie swoją maksymalną prędkość na naszych "zmodernizowanych" torach, zapewne już nie będzie zdatny do użytkowania, będzie na złomowisku stał, nasza kolej sie nie modernizuje co najwyżej stoi w miejscu, fajnie cieszymy się dojechałeś szybko z Koszalina do Warszawy, pojedź sobie z Bydgoszczy do Gdańska, przeliczany czas podróży do 3 godziny ostatnio jechałem 5. Owszem coś się zmienia, ale w kluczowych miastach w Polsce, tych najwiekszych.
Doczekamy się czegoś, ale to za parę lat, masz sezon letni, poczekaj aż będzie zima i wtedy mi powiesz ile jechałeś tą samą trasą![]()
@Frostu
moliwe e Pesa nie ma doświadczenia i możliwośći do robienia takich pociągów
ale część z podzespołów mogło być produkowane w kraju, w naszych firmach, tak jak jest to w przypadku tego kontrektu Pesy w Niemczech. Ludzie oburzyli się że jak to, biedaki zza wschodu bedą zbierać całą kase, to wymyślili że podzielą się z firmami niemieckimi.
To się nazywa przedsiębiorczość, umiejętność negocjacji i wspieranie polskiego rynku.
Czemu żadna KUR.WA umysłowa nie wpadła żeby przy przetargu dać taki warunek?
Ano dlatego że jest KU.RWĄ umysłową, na jakie jesteśmy skazani od dziesięcioleci, i będziemy dalej niestety.