Hmm a wyobrazacie sobie napisac programik G kodem z palca na tą twarz? Na auto (choć wątpie) bylbym w stanie cos sklecic - zwlaszcza obróbke zgrubną. Bez komputerów teraz ani rusz - jak takie cudo zwymiarowac? suwmiarką ?
Zreszta na 5 osiówki za cienki jestem w uszach - chyba wyobrazni mi brakuje przestrzennej
melemele89- bo roznica jest miedzy guzikowym a programista operator, w tym ogloszeniu pewnie do zielonego potrzebuja. lux temat, pokazcie filmik z jakims decklem maho z 2012. takie detale na mazatrolu moglyby 6 zmian isc, a z palca pisac to mozg by po pierwszym miesiacu pisania przetal reagowac
Operator obrabiarki ma za zadanie tylko włożyć materiał do obrabiarki,włączyć program,po obróbce wyciągnąć produkt i tak dalej do fajrantu,najtrudniej jest napisać program do do obrabiarki,ale za to bardzo dobrze płatny.
Zajebista sprawa jestem w 1 technikum profil programisty technolog cnc i była to moją najlepsza podjęta decyzja w życiu.Tylko słabo uczą bo jak na razie to potrafię ustawić punkt zerowy
Zajebista sprawa jestem w 1 technikum profil programisty technolog cnc i była to moją najlepsza podjęta decyzja w życiu.Tylko słabo uczą bo jak na razie to potrafię ustawić punkt zerowy
To polecam kurs w firmie start CNC z Gliwic - po 5 dniach umiem ciut wiecej niz ustawic punkt zerowy
ja się uczyłem na sinumeriku jeszcze jest haidi i wiele innych ale jak opanuje początki to w innych systemach wygląda wszystko podobnie. polecam jakiegoś mts-a pomaga czegoś się nauczyć na początek choć to zabytek
Ogólnodostępna część strony (nie wymagająca logowania) jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 16 lat.
Niektóre podstrony oraz treści lub ich fragmenty posiadają dodatkowe oznaczenia klasyfikujące je jako przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich i wymagające stosownego potwierdzenia.
Rejestracja, zamieszcznie materiałów oraz komentarzy są przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników strony.
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium