📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 8:40
Grudzień 2015
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Styczeń 2016
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Luty 2016
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29

Koledzy i paralotnia

yelow882016-01-21, 0:15
Najważniejszy jest dobry rozpęd

To się nazywa...

~PowerBoBass2016-01-21, 1:13
...mieć pecha



ukryta treść
Mówię o kierowcy Skody

Muzułmański noworodek

Szersz2016-01-21, 1:27
W jakiej skali ocenia się muzułmańskie noworodki?
.
.
.
.
.
.
.
.
W skali Akbar.

Nie było bo własne, tak jak pozostałe, ale wcześniej myślałem że to nieważne.

Trunek zboczków

bluzuk2016-01-21, 13:53
Jak się nazywa piwo baby z k🤬sem?
.
.
.
.
.
Transporter

Afryka

konto usunięte2016-01-21, 23:32
Dlaczego w Afryce nie ma śmietników ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bo i tak stały by Puste.

Seks

mateusz1652016-01-21, 12:35
Co mówi facet podczas beznadziejnego i nudnego seksu z dziewczyną?
Chluśniem bo uśniem ;p
Ciekawy patent ukraińskiego uczonego.



"Życie jest święte, To znaczy, że jest wartością nadrzędną, której wszystkie inne wartości są podporządkowane"
Albert Einstein

"On, który ratuje jedną duszę, ratuje cały świat"
Konfucjusz

Zgodnie z ICAO, w ciągu ostatnich 10 lat 8% wszystkich wypadków miało miejsce podczas startu, 21% podczas lądowania, a w trakcie rejsów lotniczych - 71%.

Analiza przyczyn wypadków pokazuje że w 75% z nich spowodowane były czynnikiem ludzkim, reszta poprzez zaniedbania aeromechanika.

Zmniejszenie wpływu czynnika ludzkiego na podnoszenie bezpieczeństwa samolotów jest niemożliwe. Potrzebujemy nowych zasad budowy samolotów - możliwości zbiorowego ratowania ludzi poprzez ewakuację z samolotu w zakresie od kilku metrów do kilku kilometrów.

Patent # 88319 (19) UA i nr 144 783 RU będący własnością Tatarenko Vladimira Nikolaevicha mówiący o nowym sposobie budowy statków powietrznych zapewnia oddzielenie dolnej części kadłuba ze znajdującymi się tam osobami oraz bagażem następnie stopniowego spadku oddzielonej części i jej miękkiego lądowania (lub też wodowania), aby umożliwić dotarcie grup ratowniczych.

Gwarancja sukcesu oferowanej konstrukcji poparta jest patentami opartymi na doświadczeniach i rozwiązaniach technologicznych stosowanych w wojskowym lotnictwie transportowym.

Podczas projektowania została wykorzystana technologia kevlaru i węglowych kompozytów do kadłuba, skrzydeł, klapy, spojlerów, lotek, ogona.

Pozwala to częściowo zrekompensować ciężar systemu spadochronowego.

Obliczenia pokazują, że wstępne ciężar samolotu nieznacznie wzrasta.

Ale będzie można latać bez obawy o siebie i swoją rodzinę!

W którym samolocie chciałbyś aby byli twoi krewni?
W zwykłym i tanim w którym w razie awarii nie mieliby najmniejszych szans, czy w oferowanym, którego bilet kosztowałby 15% więcej?

Ankieta wykazała, że ​​95% ludzi kupiłoby droższy bilet.

Wszyscy, którzy są zainteresowani inwestowaniem w projekt budowy samolotów, lub którzy mają inne oferty biznesowe, prosimy o kontakt z autorem:

Tatarenko Vladimir,
tel: +38 (044) 2364656, +38 (068) 3516089
e-mail: tatarenkon@voliacable.com, tatarenkopark@gmail.com
Kijów, Ukraina

ukryta treść
“Life is sacred, that is to say, it is the supreme value, to which all other values are subordinate”
Albert Einstein

“He, who saves a single soul, saves a whole world”
Confucius

According to ICAO, over the past 10 years there are 8 % of all accidents happen during takeoff, landing – 21 %, cruising flights – 71 %.

The analysis of causes of accidents shows that 75% of them happen because of human factor, other - because of omission of aeromechanics.

To reduce the influence of human factor by rising up safety of airplanes is impossible. The new principles of aircraft construction are needed - possibility of collective rescuing by evacuation of them from crashing airplane in the range from several hundreds of meters to several kilometers.

In patents #88319(19) UA and #144783 RU owned by Tatarenko Vladimir Nikolaevich such aircraft construction is offered, which provides separation of the lower part of the fuselage with situated there passengers and their luggage, gradual decline of separated part and its soft landing (splashdown), afterwards providing an opportunity for its searching and finding by rescuers.

The guaranty of success of offered airplane structure is in the fact that outlined in patents structure solutions are based on life-long checked technical solutions of landing in military transport aviation.

The existing technology of using of Kevlar and carbon composites for fuselage, wings, flaps, spoilers, ailerons, tail will be used during the design.

It allows to partly compensate the weight of parachute system.

Preliminary calculations show that the weight of the aircraft will increase slightly.

But you will fly without fear for yourself and your family!

In which airplane will you let your relatives be?
In ordinary and inexpensive – no chance for salvation!
Or in offered one with the ticket price of 15% more but with a chance for salvation!

The questionnaire showed, that 95% of people would buy more expensive ticket.

Everyone who are interested in investing in the project of aircraft building, or who have other business offers, we ask to contact the author:

Tatarenko Vladimir,
tel: +38(044)2364656, +38(068)3516089
e-mail: tatarenkon@voliacable.com, tatarenkopark@gmail.com
Kiev, Ukraine

Wyrok sądu..

eLzar2016-01-21, 23:29
Brak mi słów na te sądy i ich dobre "serce".

Sami ich przyjmują z otwartymi rękoma, a później będzie płacz i lament.. ciekawe czy sędzia nie był jednym z "nich"

Cytat:

Przełomowy wyrok londyńskiego sądu, który może pomóc imigrantom z Calais dostać się do UK

Londyński Immigration and Asylum Tribunal orzekł dziś, że czterech młodych Syryjczyków przebywających obecnie w obozie w Calais może wjechać do Wielkiej Brytanii, bo warunki, w których obecnie żyją są nie do zaakceptowania. Wyrok jest przełomowy, bo może utorować reszcie imigrantów koczujących w obozie we francuskim porcie drogę na Wyspy.

Sprawa dotyczy dwóch nastolatków oraz 17-latka i jego 26-letniego, chorego psychicznie brata. Wszyscy mają krewnych w UK. Zgodnie z unijnym prawem osoby te mogłyby dołączyć do swoich rodzin, jeśli złożyłyby wnioski o azyl we Francji.

Brytyjscy prawnicy zdołali jednak przekonać sąd, że ze względu na niedopatrzenia biurokratyczne strony francuskiej oraz na dotyczące życia rodzinnego zapisy artykułu 8. Europejskiej Konwencji Praw Człowieka cała czwórka powinna zostać przeniesiona na teren UK.

Orzeczenie zostało wydane dopiero dziś, ale otrzymało nakaz natychmiastowej wykonalności, zanim jeszcze zostanie opublikowane w pełnym brzmieniu. Wyłącza także z procesu francuskie władze, bo wnioski o azyl w przypadku tych czterech osób zostaną przekazane bezpośrednio brytyjskim służbom.

Ostatni kurs

~DMT2016-01-21, 11:48
Przyk🤬ili solidnie

2 maja 1994 roku około godz 19 00 miała miejsce największa katastrofa w transporcie lądowym w Polsce Autobus PKS uderzył w drzewo Śmierć poniosły 32 osoby a 50 zostało rannych Bezpośrednią przyczyną wypadku było pęknięcie prawej przedniej opony autobusu, który był przeciążony, bo podróżowało nim 31 osób za dużo.


Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi
Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem