bloodwar napisa艂/a:
Jak dojecha艂 ju偶 w miejsce docelowe to za艂ama艂 si臋 nasyp pod nim, nie da艂o si臋 tego unikn膮膰 przy tak minimalnym widoku na to co si臋 dzieje pod autem. Dlatego DOBRY kierowca wywrotki w momencie podnoszenia ma wrzucon膮 jedynk臋 i nog臋 przygotowan膮 na depni臋cie gazu a nie wci膮偶 wsteczny, 艣redni kierowca... no c贸偶, 艣redniemu tysi膮c razy si臋 uda a raz nie i wtedy si臋 wykiprowuje...
Sk膮d wy bierzecie te m膮dro艣ci?
呕eby zacz膮膰 podnosi膰 kiper trzeba w艂膮czy膰 pomp臋, pompa jest nap臋dzana z silnika a jej obrotami steruje si臋 pedalem gazu b膮d藕 rzadziej gazem recznym, sam kiper ur馃がamia si臋 b膮d藕 joystickiem z lewej strony fotela b膮d藕 w starszych samochodach pokr臋t艂em (zaworem) te偶 z lewj strony fotela,wi臋c je偶eli masz jednocze艣nie wrzucon膮 1 i wci艣ni臋te sprz臋g艂o (偶eby Ci auto nie zacz臋艂o odjezd偶a膰 ) to pompa te偶 nie ruszy i nic si臋 nie podniesie... tyle w manualu, w wi臋kszo艣ci automat贸w natomiast 偶eby pompa pracowa艂a musi by膰 wrzucony bieg neutrealny. Gdzie艣 Ty spotka艂 tych "dobrych kierowc贸w " ?