Czy tylko ja widzę, że nagrywający wyprzedzał tam gdzie nie powinien? Podwójna ciągła to podwójna.
Tylko Ty. Reszta widzi, że czeka aż się ciągła skończy.
PS. Co Wy zawsze o tej podwójnej? Kierowcę obowiązuje ta jedna ciągła, od jego strony. Bez znaczenia czy druga dla przeciwnego kierunku jest ciągła, przerywana czy jej nie ma. Powtarzacie banialuki po innych, nawet nie zastanawiając się nad sensem tego co powtarzacie :/
W tej sytuacji winę ponosi nagrywający film, bo uderzył skodę w tyłek. Natomiast mogłaby to być wina skody, gdyby nagrywający jednak zdecydował się wyprzedzić skodę i uderzyłby go w momencie wyprzedzania na pasie w do jazdy w przeciwnym kierunku. Ponieważ linia była w tym miejscu przerywana, tym samym wyprzedzanie dozwolone. Mam prawo jazdy od 10 lat, jestem kierowcą busa i robię 10tys. km miesięcznie. Pozdrawiam.
Ewidentna wina wyprzedzającego - wjechał Skodzie w tyłek. Gdyby uderzył go na lewym pasie to byłaby wina Skody.
Skoda zapaliła kierunkowskaz z tym że jest on bardzo słaby - pierwsze mignięcie na przełomie 14 i 15s jest mało widoczne jednak jest i to jeszcze zanim nagrywający rozpoczął manewr wyprzedzania.
Generalnie nagrywający jechał za szybko jak na teren zabudowany i rozpoczął manewr wyprzedzania jeszcze na ciągłej - ewidentnie kołem przejeżdża po linii ciągłej. Nie zachował ostrożności.
Oczywiście gościu w Skodzie też się nie popisał - wiedząc że zaraz skręca w lewo mógł poczekać te kilka sekund i poczekać aż nie będzie nic jechało - zachował się trochę nieelegancko
Dla ułomów którzy twierdzą, że manewr wyprzedzania był przeprowadzony prawidłowo trzy screeny:
widać wyraźnie jak w trakcie wyprzedzania pojazd przekracza podwójną ciągłą.
A dla całej reszty szukającej winnego - winni są obaj.
Nagrywający: przekroczenie prędkości, zachowanie szczególnej ostrożności, manewr wyprzedzania w ostatniej chwili, nie zachowanie odpowiedniej odległości.