Wysłany:
2012-05-07, 13:04
, ID:
1121930
11
Zgłoś
Wypadek ten jest skutkiem przemieszczania się płyt tektonicznych. Jak dobrze widać, auto znajdujące się z tyłu miało zaciągnięty hamulec bezpieczeństwa. Natomiast uderzające auto nie posiadało zabezpieczenia żyroskopowego, montowanego w nowoczesnej klasie samochodów klasy c1, dzięki któremu auto staje się całkowicie odporne na orogeniczne zachowanie płyt tektonicznych. Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest wpływ wilgoci powietrzna i koloru samochodu. Ciemne samochody pochłaniają więcej światła, dzięki czemu gromadzą w sobie energię. Została spożytkowana na rozgrzanie lakieru, który z kolei rozgrzewa nadwozie. Skutkiem tego procesu jest zwiększona temperatura wewnątrz auta, szczególnie w okresie letnim. Niestety nie udało się także uniknąć wpływu wiatru. Jak widać w chwili zamknięcia auta, jego parametry aerodynamiczne zmieniły się. Skutkiem tego był bardzo gw🤬towny start. Oczywiście można też mówić o marginalnych przyczynach takich jak, pozostawienie auta zapalonego na wstecznym biegu. Wiadomo nie to było skutkiem nagłego pojawienia się wektora przyśpieszenia, który jest pochodną wektora prędkości, która jest pochodną wektora drogi.
Co do uszkodzeń to bez wątpienia mogę stwierdzić, iż są one skutkiem uderzenia jednego auta w drugie.