@kokos_123 Nie łagodzi korozji torów. Żeby tak było, obie szyny musiałyby być spolaryzowane jako katoda, a w ziemi musiałaby znajdować się anoda - w tej sytuacji korozja katody (szyn) będzie spowolniona, a anody przyśpieszona.
Dla zainteresowanych: en.wikipedia.org/wiki/Cathodic_protection
@krak chodzi mu o to, że po przejechaniu pociągu następuje zajętość odstępu blokowego przez co na semaforze wcześniej nie ma sygnału zezwalającego na dalszą jazdę. Chociaż w przypadku samoczynnej blokady liniowej, po zatrzymaniu się przed semaforem wskazującym sygnał S1 "stój" można kontynuować jazdę na widoczność.
To jest tzw. sygnał zajętości toru. Zestaw kołowy pociągu robi "zwarcie" i przez to da się kontrolować separację składów w blokadach samoczynnych toru. Obsługa wie gdzie jest skład, a SBL nie wpuści następnego pociągu jeśli poprzedni się dostatecznie nie oddali.
Ogólnodostępna część strony (nie wymagająca logowania) jest przeznaczona dla osób, które ukończyły 16 lat.
Niektóre podstrony oraz treści lub ich fragmenty posiadają dodatkowe oznaczenia klasyfikujące je jako przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich i wymagające stosownego potwierdzenia.
Rejestracja, zamieszcznie materiałów oraz komentarzy są przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników strony.
Serwis ma charakter prześmiewczy, często sarkastyczny i ocierający się o czarny humor, z tego powodu nie będzie on odpowiedni dla każdego, a opisy materialów i komentarze do nich należy traktować z dużym dystansem.
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie*
* przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc. * wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie