Wysłany:
2017-10-02, 1:01
, ID:
5042569
Zgłoś
ostatnim i jedynym gościem który potrafił wygrywać na motorze i w aucie jest John Surtees, dlatego Rossi nigdy nie wygra z Loebem.
Kubica jest świetnym kierowcą, świetnie czuje auto (to mu dawało dużą przewagę w F1) a w rajdach najzwyczajniej w świecie nie potrafił odpuścić tylko jechał na 100% (dlatego jak już kończył OS to przeważnie z wielką przewagą). Liczyłem na jego powrót do F1 ale w tej chwili weźmie go albo Williams (zespół na skraju bankrutctwa to i tani kierowca się przyda) albo SaUber dając Kubicy sezon na zabawę, Roberta żadna z tych ofert nie daje mu jednej istotnej rzeczy: bolidu z potencjałem. Williams mógłby zatrudnić Kubicę jako kierowcę "testowego" który by pracował nad nowym bolidem na 2019r. a wtedy Williams będzie znowu walczył o zwycięstwa. tak więc Kubica na pełne starty w F1 nie ma co liczyć niestety ale już na to za późno.
Ken Block to wielokrotny rajdowy mistrz USA (co świadczy o tamtejszym poziomie) nigdy na światowych OS-ach się nie wykazał bo był po prostu za słaby, a żeby jakoś się pokazać i wypromować sponsorów ruszył z nagrywaniem "treningów" które poźniej zamieniły się w pokazówki. Aktualnie Ken (nie ten od Barbie) jeździ w Światowych Mistrzostwach Rallycross i idzie mu słabo, w mojej opinii brakuje mu szczęścia i jakby sobie nie radził z innymi autami wokół niego. do tego przez głupi sponsoring musi jeździć cholernym Fordem Focusem który też się nie nadaje do Rallycrossu na tyle na ile mniejsze auta się nadają.
w rajdach nie jeździ się na okrągło i uślizgi to jedna z podstawowych technik jazdy (powodzenia na nawrotkach bez ręcznego) do tego aby uślizg miał swoją siłę i dał jeszcze lepsze efekty stosuje się tzw. "scandinavian flick" gdzie zaraz przed zakrętem wyrzuca się auto do zewnątrz zakrętu a później wrzuca je do środka (taka technika pozwala na uślizgi bez ręcznego pod warunkiem że się dobrze je wykona i auto ma moc). dalej dochodzi zależność od nawierzchni, rajdy na suchym asfalcie bądź betonie to czesto uślizgi wymuszane z konieczności, w rajdach mokrych, szutrowych czy na śniegu uślizgi, drift, "power slide" to rzecz naturalna i normalna a nawet konieczna do szybkiej jazdy.