Wysłany: 
2014-11-09, 21:14
                                                                                                                , ID: 
3598903
                                                                                                                                                                                 Zgłoś
                                                                                                                                                                                            
                                    Ustawa o pracownikach samorządowych z 21 listopada 2008 roku - dokładnie art. 24, pkt.2 ust.3 -  wymienia wśród obowiązków samorządowca udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów jeśli prawo tego nie zabrania. 
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001 nie zabrania - dokładnie art.3 (cały), art. 4 ust. 4 i 5 - wymienia organy samorządu terytorialnego i ich pracowników jako szczególne instytucje zobowiązane do udzielenia informacji publicznej.   
Do tego jeszcze ustawa (która chyba nie ma akurat tutaj zastosowania) Kodeks postępowania administracyjnego z 14 czerwca 1960 roku - dokładnie art. 35 par. 1 i 2 - mówi o załatwianiu spraw bez zbędnej zwłoki, jeśli można sprawę załatwić w oparciu o fakty powszechnie znane urzędowi. 
Podsumowując, tam się k*rwa nikt na niczym nie zna!!