Przecietny uzytkownik lytra wykorzystuje 40% potencjalu maszyny.
W 2000 roku, po premierze hayabusy, r1 etc - japonczyki doszly do wniosku, ze wyscig zbrojen w swiecie motocykli nie ma sensu - po co komu sprzet, ktorego i tak nie ogarnie, ba! stwarza smiertelne zagrozenie. Wiec sporty posiadaja mase blokad (na 4 pierwszych biegach, v-max etc).
Każdy idiota dostrzeże, że to nie Golf I tylko Bugatti 20 serii z turboc🤬jniem i p🤬lnikiem nitrobolonowym zalany do pełna stejkiem z całej krowy, a ten motorower to żadna Susuki GSX 1000 R, tylko Jawa. Ehh, sami amatorzy.
podpis użytkownika
One, two, Freddy's coming for you.
Three, four, better lock your door.
Five, six, grab your crucifix.
Seven, eight, gonna stay up late.
Nine, ten, never sleep again.
gowniana jakosc, ale to chyba k5, zreszta jeden c🤬j jak sportowy litr zostaje na prostej wyprzedzony przez auto przy predkosci nizszej niz 250 km/h to znaczy ze nie odkrecal tyle ile sie da.
@up
Może od Scanii, tak jak w tej driftującej beczce w dieslu
swoją drogą, zobaczcie jakiego bulwersa przyjął na klate po moim poście:
WhyMe? napisał/a:
Ty głupia k🤬o trzym morde na wozy i nie cwaniakuj cioto. Widać że k🤬a się znasz na autach jak prawko za 15 razem zdałeś. P🤬lona popelino. Myj dupe c🤬lu albo zapraszam do mnie!