Info: rmf24.pl/fakty/swiat/news-wybuch-wulkanu-na-rajskiej-wyspie-alert-najw...
Gdzie jest unia ewropejska?! Gdzie jest Urszula vod der pfizer?! Pytam się!
Dlaczego na to pozwalają? Taki kopciuch a te zj🤬e eurowszy milczą!!
K🤬a! Scheisse! 😡
Trzeba tam szybko zawieźć ostatnie pokolenie żeby się przykleili do zbocza! 🤩
Ja p🤬le... Pomimo że jestem z wykształcenia biologiem i gówno wiem o geografii, to i tak wiadomo mi że wulkany nie generują tylu zanieczyszczeń co ludzka aktywność a te zanieczyszczenia które generują powodują efekt odwroty jakim jest ochłodzenie klimatu w okolicy wulkanu...
Jesteście takimi samymi debilami co Ci kretyni z Unii którym się wydaje że mogą walczyć z klimatem i pomijają fakt że to Azja i Ameryka Północna generują najwięcej gazów cieplarnianych a najwięcej syfu do morza wyrzuca się w Azji i Ameryce Południowej...
Jesteś warci tyle co eko-świry, tylko że w drugą stronę.
No i? Coś dalej? Czy może już się spompowałeś na gotowo? 💦😂
Na bank nie masz tylu lat ile wymaga ten portal skoro na wygarniecie się podstawowej wiedzy reagujesz jak dziecko z podstawówki na zasadzie "a Twoja stara też" czekając na śmieszki od swoich kolegów z paczki kozaczków.
Proponuje Ci milczeć. Dla Ciebie nie jest to złotem, dla Ciebie jest to szansa...
Coraz większe brednie, dawaj dalej.... 😂
Już się odkleiłeś przy pierwszym poście i wyj🤬eś z tym klimatem , teraz podejmujesz się analizy osobowości, wieku i otoczenia randomowych uzytkowników...
Pewno w następnym poście postarasz się obrazić mnie w jakichś pseudo inteligentnych wypocinach, więc Cię uprzedzę - nie jaraj już tyle tego świństwa i ssij flaka. 😂🤝🏻
Jeśli chodzi o klimat to Ci tylko wyjaśniłem jak to działa i dlaczego Twój kretyński komentarz jest równie mądry co polityka klimatyczna EU. Czyli wcale.