jak widzę na drodze Matiza, Tico, Seicento , Cinquecento, Punto to zawracam i jadę przez inne województwo bo wiem że za chwile coś się odjebie. Za kierownicą zazwyczaj 90 letni emeryt albo jakaś niedoj🤬a baba.
Właśnie dla takich kierowców powstał system ABS
podpis użytkownika
Die motherfucker die motherfucker die.jak widzę na drodze Matiza, Tico, Seicento , Cinquecento, Punto to zawracam i jadę przez inne województwo bo wiem że za chwile coś się odjebie. Za kierownicą zazwyczaj 90 letni emeryt albo jakaś niedoj🤬a baba.
Roz🤬bac się na własne życzenie. Kto w XXI w jeździ takim gównem, skoro za 15-20k można kupić sprawne auto.
Właśnie dla takich kierowców powstał system ABS
podpis użytkownika
Sapere AudeCiula się znasz, miałem seicento 1,1 Van - Był to najlepszy mały popie*dalacz jakim miałem okazję jeździć. Wzrok frajerów w Audi, BMW czy innym niemieckim gównie bezcenny w sytuacji w której biorę ich lewym pasem przy 130-140 km/h.
Ty tak na serio czy leczysz nowobogackie kompleksy ? Jak chcesz sprawne auto, np. na dojazd do pracy to kupujesz auto za 3-5 tysięcy. Ewentualnie lanosa albo seicento za 1000.
W autach tego typu takich wynalazków niestety nie uświadczysz. Albo nauczysz się hamować pulsacyjnie, albo nauczysz się trzymać dystans, albo szybko umierasz.
Ciula się znasz, miałem seicento 1,1 Van - Był to najlepszy mały popie*dalacz jakim miałem okazję jeździć. Wzrok frajerów w Audi, BMW czy innym niemieckim gównie bezcenny w sytuacji w której biorę ich lewym pasem przy 130-140 km/h.
Ty tak na serio czy leczysz nowobogackie kompleksy ? Jak chcesz sprawne auto, np. na dojazd do pracy to kupujesz auto za 3-5 tysięcy. Ewentualnie lanosa albo seicento za 1000...
nie stać mnie na nic porządnego to będę wychwalał w komentarzach seicento za 1 tys zł i wmawiał wszystkim jaki to jest zajebisty samochód a ci co jeżdżą porządnymi furami to nowobogaccy idioci i jeszcze uczył innych jak jeździć takim złomem bo nie ma ABS, miejsce takich samochodów to jest od 5lat na złomowisku. Niektórzy to kupują samochodu po to aby w razie wypadku zadziałały poduszki powietrzne, strefy zgniotu zrobiły swoje a nie Seicento, nawet bym się bał do tego wsiąść.
podpis użytkownika
Die motherfucker die motherfucker die.Ciula się znasz, miałem seicento 1,1 Van - Był to najlepszy mały popie*dalacz jakim miałem okazję jeździć. Wzrok frajerów w Audi, BMW czy innym niemieckim gównie bezcenny w sytuacji w której biorę ich lewym pasem przy 130-140 km/h.
Ty tak na serio czy leczysz nowobogackie kompleksy ? Jak chcesz sprawne auto, np. na dojazd do pracy to kupujesz auto za 3-5 tysięcy. Ewentualnie lanosa albo seicento za 1000.
W autach tego typu takich wynalazków niestety nie uświadczysz. Albo nauczysz się hamować pulsacyjnie, albo nauczysz się trzymać dystans, albo szybko umierasz.
Ciula się znasz, miałem seicento 1,1 Van - Był to najlepszy mały popie*dalacz jakim miałem okazję jeździć. Wzrok frajerów w Audi, BMW czy innym niemieckim gównie bezcenny w sytuacji w której biorę ich lewym pasem przy 130-140 km/h.
Ty tak na serio czy leczysz nowobogackie kompleksy ? Jak chcesz sprawne auto, np. na dojazd do pracy to kupujesz auto za 3-5 tysięcy. Ewentualnie lanosa albo seicento za 1000.
W autach tego typu takich wynalazków niestety nie uświadczysz. Albo nauczysz się hamować pulsacyjnie, albo nauczysz się trzymać dystans, albo szybko umierasz.
podpis użytkownika
Życie to choroba, co najszybciej zabija.Roz🤬bac się na własne życzenie. Kto w XXI w jeździ takim gównem, skoro za 15-20k można kupić sprawne auto.
Ciula się znasz, miałem seicento 1,1 Van - Był to najlepszy mały popie*dalacz jakim miałem okazję jeździć. Wzrok frajerów w Audi, BMW czy innym niemieckim gównie bezcenny w sytuacji w której biorę ich lewym pasem przy 130-140 km/h.
Ty tak na serio czy leczysz nowobogackie kompleksy ? Jak chcesz sprawne auto, np. na dojazd do pracy to kupujesz auto za 3-5 tysięcy. Ewentualnie lanosa albo seicento za 1000.