Te trójkołowe c🤬jstwa to symbol sp🤬olenia kraju: Indie, Chiny, Brazylia, Pakistan... Jak widzę to badziewie na nagraniu, to z automatu wiem, że to gównokraj. Nawet ruscy jeżdżący ładami nie zniżają się do tego, żeby poruszać się takim gównem.
podpis użytkownika
"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf HitlerCo tu się odjaniepawliło? Korek w gównostanie, biały samochód po prawej wcisnął się na trzeciego, bo w gównostanach kodeks o ruchu drogowym jedynie sugeruje jak masz jechać, a wodziciel tuktuka, który został gwiazdą nagrania przekroczył dopuszczalną masę całkowitą jakieś 4x, przez co cofając przeciążyło go do tyłu. Proste.
@htp
BMW wykupiło licencję na produkcję Isetty, ponieważ skończyła się II wojna światowa i skończyło się nie źródełko, a Amazonka i Nil razem wzięty pieniędzy, jaki płynął z rządowych kontraktów na produkcję i rozwój silników lotniczych się skończył. Dlatego BMW by przetrwać zaczeło produkować COKOLWIEK co jeździ i ludzie to kupią, dlatego produkowali Isettę. A że 10 lat po wojnie ludzie w Europie przymierali głodem, zalegał ciągle powojenny gruz, więc każdy tani samochód był na wagę złota, stąd takie samochody jak Garbus i jego mutacje jak VW T1, Citroen 2CV i jego mutacje (m.in dostawczak), 4 CV, Peugeot 202. Ale trójkołowe samochody w Europie jak Reliant, Velorex czy Isetta to wyjątki, nie reguła. Europa szybko podniosła się po II w ś, więc u nas trójkołowe osobówki jak w gównostanach się nie przyjęły.
podpis użytkownika
Uwierzysz w Boga, jeśli pokażę Ci Diabła ?Co tu się odjaniepawliło? Korek w gównostanie, biały samochód po prawej wcisnął się na trzeciego, bo w gównostanach kodeks o ruchu drogowym jedynie sugeruje jak masz jechać, a wodziciel tuktuka, który został gwiazdą nagrania przekroczył dopuszczalną masę całkowitą jakieś 4x, przez co cofając przeciążyło go do tyłu. Proste.
@htp
BMW wykupiło licencję na produkcję Isetty, ponieważ skończyła się II wojna światowa i skończyło się nie źródełko, a Amazonka i Nil razem wzięty pieniędzy, jaki płynął z rządowych kontraktów na produkcję i rozwój silników lotniczych się skończył. Dlatego BMW by przetrwać zaczeło produkować COKOLWIEK co jeździ i ludzie to kupią, dlatego produkowali Isettę. A że 10 lat po wojnie ludzie w Europie przymierali głodem, zalegał ciągle powojenny gruz, więc każdy tani samochód był na wagę złota, stąd takie samochody jak Garbus i jego mutacje jak VW T1, Citroen 2CV i jego mutacje (m.in dostawczak), 4 CV, Peugeot 202. Ale trójkołowe samochody w Europie jak Reliant, Velorex czy Isetta to wyjątki, nie reguła. Europa szybko podniosła się po II w ś, więc u nas trójkołowe osobówki jak w gównostanach się nie przyjęły.
.