zincum napisał/a:
@szogunek
Nie kompromituj się. Zwiększenie ilości impulsów? Na wydłużeniu czasu impulsu (tzw. wypełnieniu). Do tego dochodzi regulacja ciśnienia na szynie w CR. Jeżeli coś ma średnicę stałą to możesz regulować dawkę na dwa sposoby:
1. W większości benzyniaków ze stałym ciśnieniem paliwa - czasem otwarcia.
2. W CR dochodzi jeszcze regulacja ciśnienia paliwa, które może osiągać do 135 MPa (Bosch) czy 160 MPa (Delphi). A do uruchomienia wystarczy bodajże 25 MPa.
To wszystko byś wiedział, gdybyś choć raz pojeździł z podpiętym chociażby Hi-Scan Pro czy KTS obserwując dane rzeczywiste.
co nie zmienia faktu ze mozna okreslic dokladna dawke podanego paliwa

czyli wspomniana wczesniej "porcje"
co do samego eco drivingu to nie po to sie kupuje gt86 zeby sie bawic w ekodriving, przy tym samochodzie max spalanie jakie mialem to cale 12l/100km wiec nie jest tak zle, autko swietnie rozpedza sie do 220km/h od tej predkosci do predkosci maks czyli 235km/h rozpedza sie ...(ksiazke mozna przeczytac)i jak juz wskazalem wczesniej jak ktos chce ecodriving to niech se kupi toyote ze skrzynia cxt kompletnie odbiera ona radosc z jakiejkolwiek jazdy, ale w hybrydzie ta skrzynia robi cuda np.
lexus gs 450h 0-100 5.9s 100-200 kolejne 5.9s czyli po 12 sekundach mamy podwiescie na zegarze, a jak ktos sobie zamowi z pakietem sport+ to to spada z 5.9 do nawet 4.2s i kolejna setka leci kolejne niestety znowu 5.9s
gwoli jasnosci pracuje w TRD