DBstep napisał/a:
Skyline jest nowszy i lepszy na papierze od AE86 z... 86 roku. I Keichii prowadził właśnie tę Toyotę a nie Nissana.
Wypadałoby jednak też nadmienić, że obie Toyki są porobione. Jedna przez TRD (Toyota Racing Development), druga przez Boss. TRD, którą prowadzi Keiichi ma 165 KM, druga jest mocniejsza - 200 KM. Sky z tego co zrozumiałem jest kompletną serią - GT-R Vspec, czyli 332 KM i coś ponad 1,5 tony wagi (Vspec jest generalnie lżejszy o ok. 100 kg od normalnego GT-Ra), gdzie Toyki ważą zapewne w okolicach 900 kg (nie umiem czytać tych znaczków i nie wiem jak je tam odchudzali).
Biorąc więc pod uwagę, że tor nie ma jakichś zajebistych prostych, to mocą dużo nie ugra. Poza tym mocniejsza Toyota ma podobny stosunek mocy do wagi jak w GT-R.
To tak na krótko w razie gdyby ktoś za bardzo się podniecił jak to stara Corolla op🤬la bez masła legendarnego GT-Ra. Co jednak nie umniejsza umiejętności Keiichi'ego bo kręcił najlepsze czasy najsłabszym pod względem mocy autem.