Marzec 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Kwiecień 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Maj 2013
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nie ma takiego srania

~LegendarnyZiom2013-04-03, 14:12
Tak to jest jak się sra po polach.

niegrzeczni policjanci

Konto usunięte • 2013-04-03, 12:33
oceńcie sami

Psycho mama.

Donaldek2013-04-03, 14:00
Córka ozjamia że jest w ciąży, najpierw mamie odp🤬la potem transformuje się w indyka.

Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli " turbo dziure". Turbo dziury w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania Turbo-Lag jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu..... Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach "turbo dziury" rosną prawie proporcjonalnie do objetości turbo. W takich przypadkach dump valve jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężke na turbinie (turbo restrictor) ze wzglądu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie Lag Time. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuly" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdzialać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu , aby utrzymać turbo sprężarke na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie piewsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwalo swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opożnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprezarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika.

Opis systemu zaj🤬y z samplerwrc.republika.pl/

Potęga logiki - Ateizm

Konto usunięte • 2013-04-03, 14:04
Reklama promująca Ateizm emitowana podczas Superbowl.



"Z katolem zadrzeć to gorzej niż z dresem"
-- mój znajomy

Let the flame games begin then!

Osoby które stwierdzą, że mało sadystyczne proszone są o wsadzenie sobie gwoździa w dupsko przed odtworzeniem materiału

Po tagach nie znalazłem.

Wygimnastykowany angol

~CrazyEdek2013-04-03, 9:44
To musiało zaboleć

Pac Man

Konto usunięte • 2013-04-03, 14:30


co tak naprawde sie dzieje

Dobry Samarytanin

BongMan2013-04-03, 23:14
Ksiądz na kazaniu przytoczył historię o Dobrym Samarytaninie. O tym jak to ani ksiądz, ani pomocnik ze świątyni nie zatrzymali się, by pomóc ograbionemu Ż🤬dowi itd. Aby sprawdzić czy wierni dobrze zrozumieli przesłanie ksiądz zapytał:
- Czy wiecie dlaczego ksiądz się nie zatrzymał?
Głos gdzieś z ostatnich rzędów:
- Bo zorientował się, że ktoś już tego człowieka okradł wcześniej...