Wys艂any:
2013-11-10, 23:51
, ID:
2655576
35
Zg艂o艣
Drodzy Lewacy:
Wyobra藕cie sobie, 偶e macie szklank臋 wody, do kt贸rej dolewacie jeszcze troch臋 wody. Czy to, co powsta艂o, nazywa si臋 "herbata"?
Nie mo偶na nazywa膰 ma艂偶e艅stwiem pary dw贸ch gej贸w, albo dw贸ch lesbijek. Ma艂偶e艅swto to ziw膮zek m臋偶czyzny (lub kilku, w poligamicznych zwi膮zkach) i kobiety (kobiet). Musz膮 by膰 dwie p艂cie, inaczej nie nazwie si臋 tego ma艂偶e艅swtem.
Zwi膮zki partnerskie? Prosz臋 bardzo. Ale 偶adnych ulg podatkowych, zwolnie艅 i tak dalej. Przechodzenie maj膮tku to ju偶 naci膮ganie. Ulgi i zwolnienia s膮 dla ma艂偶e艅stw, poniewa偶 s膮 potencjalnymi rodzicielami, kt贸rzy ze swojej pracy maj膮 utrzyma膰 nie tylko siebie, ale tak偶e swoje dzieci.
O adopcji mo偶ecie zapomnie膰. Nied艂ugo wrzuc臋 par臋 fragment贸w ze studium na temat psychologii dziecka. To, co powsta艂oby po wychowniu przez gej贸w czy lesbijki to... Z szacunku do ludzkiego gatunku nie por贸wnam do niczego. Monstrum, spo艂eczny wyrzutek, odpad itp. Chcecie dziecka? To mo偶e czas na zmian臋 orientacji?
Ustawianie ca艂ego spo艂ecze艅stwa pod mniejszo艣膰 jest bardzo niekorzystne. Wszelkie pr贸by wp艂yni臋cia na edukacj臋 to takie ubieranie mi臋snej sukienki i wchodzenie do klatki pe艂nej wyg艂odnia艂ych lw贸w. Spo艂ecze艅stwo nie zgadza si臋 z Wami, toleruje Was, ale wszelkie wychylanie si臋 traktuje bardzo serio jako atak na swoj膮 wolno艣膰. Spr贸bujcie tylklo zaingerowa膰 w co艣, co jest dla nas 艣wi臋te - mo偶ecie zapomnie膰 o mieszkaniu w tym kraju. 呕adnych lekcji na temat seksualno艣ci dla dzieci. Wszelkie rozmawianie o seksualno艣ci z dzieckiem jest z g贸ry skazane na pora偶k臋 - tworzy si臋 potwora. Rozmowa o seksie w m艂odym wieku spowoduje u uczni贸w poci膮g do kole偶anek i koleg贸w - ma艂ych dzieci... co skutkuje produkowaniem pedofili. O tym te偶 b臋dzie w moim nast臋pnym temacie. 呕adnych ulg dla os贸b homoseksualnych. Je艣li kto艣 Ciebie nienawidzi, a jeste艣 gejem, nie masz prawa tego wykorzysta膰. Jeste艣 ciap膮, ciep艂膮 kluch膮, mi臋czakiem, s艂abeuszem je艣li wykorzystujesz to w rozrachunkach. Nikt nie b臋dzie wsp贸艂czu艂 komu艣 bardziej tylko dlatego, 偶e r馃がa kogo艣 tej same艂 p艂ci po powrocie do domu!
Drodzy Narodowcy: u podstaw naszego problemu le偶y to, 偶e cz臋sto kojarzy si臋 nas z osobami wyj臋tymi spod prawa. Aby temu przeciwdzia艂膮膰 proponuj臋 wprowadzi膰 obowi膮zkowe lekcje etyki socjalnej oraz religii (dla ch臋tnych), w tym lekcje religii b臋d膮 mia艂y dok艂adnie ten sam program, co etyka + ko艣cielny stuff. Etyka wywodzi si臋 z religijnych praw, kt贸re og贸lnie rzecz bior膮c m贸wi膮, 偶e nie powinni艣my dzia艂a膰 na szkod臋 innych, a stosuj膮c si臋 do zasady pierwszej dzia艂a膰 ku dobru swojemu i innych, zatem programy nie b臋d膮 si臋 ze sob膮 k艂贸ci艂y. Zatrudni膰 panel ekspert贸w (na przyk艂ad wybitnych i stypendiowanych student贸w, jakie艣 艣wie偶e g艂owy, otwarte umys艂y) do stworzenia programu nauczania.
Dla dzieci uk艂adanki typu "poka偶 prawid艂owy ci膮g zdarze艅, a potem ustal, czy dany bohater/dana bohaterka post膮pi艂a s艂usznie". Z czasem wprowadza膰 coraz tudniejszy program - w liceum powinien by膰 ju偶 naprawd臋 ci臋kzi kaliber, typu w艂asnie ksenofobia, rasizm, dyskryminacja itp.
Du偶e pi臋ni膮dze pakowa膰 w kultur臋 - w naszym kraju grywa si臋 tylko zachoni膮, wschodni膮, po艂udniow膮 i p贸艂nocn膮 muzyk臋, wystawia 艣wiatowe dzie艂a, a nikt w kraju nie wie, kim by艂 Moniuszko, Rudzi艅ski, H.M. G贸recki. S艂ucha si臋 tylko Pendereckiego (z pochodzenia sami-wiecie-kto). Spo艂ecze艅swto nie wie, nie jest 艣wiadome, jak fajn膮 rzecz膮 jest kultura wysoka, nie wiedz膮, jak zajebist膮 spraw膮 jest muzyka (tzw.) klasyczna, teatr, malarstwo, architekrura, rze藕ba, literatura, poezja, wszelakie sztuki mieszane...
W kraju spada liczba urodze艅, spada liczba mieszka艅c贸w, ro艣nie liczba emeryt贸w... Wszystkiemu winien jest chory system, kt贸ry trzeba zburzy膰 i od podstaw zbudowa膰 na nowo, ale tym razem nie chory. Proponuj臋 napisa膰 now膮 konstytucj臋, ponownie werbuj膮c wybitnych student贸w, do艣wiadczonych, acz otwartych profesor贸w oraz kolejny panel ekspert贸w do sporz膮dzenia nowej, bardzo ludzkiej i nies艂ychanie polskiej ustawy zasadniczej.
Wymiar sprawiedliwo艣ci proponuj臋 nakierowa膰 na t臋pienie cwaniactwa.
Je艣li przeczyta艂e艣 to ca艂e, zgadzas si臋 i jeste艣 za, nic nie pisz, nie stawiaj na si艂臋 piwa itp.
Je艣li nie zgadzasz si臋, napisz z czym (konstruktywnie).
Je艣li uwa偶asz to za zbyt utopijne, napisz, gdzie (konstruktywnie)
Nigdy nic si臋 nie ruszy, je艣li nie zaczniemy rozmawia膰.