@Velture przy wje偶d偶aniu ty艂em jest lepszy rozk艂ad mocy (jak wyt艂umaczy艂 wy偶ej Sosna84) i masy, gdzie ci臋偶ki silnik dociska o艣 przedni膮 b臋d膮c膮 z ty艂u w stosunku do kierunku jazdy, kt贸ra jest i tak lepiej doci膮偶ona przez grawitacj臋 i si艂臋 do艣rodkow膮, co przek艂ada si臋 na lepsz膮 trakcj臋. Dodatkowo, jak masz lepsz膮 trakcj臋 to masz te偶 lepsz膮 sterowno艣膰 na osi skr臋tnej, bo przy wje偶d偶aniu przodem ko艂a mia艂yby kiepski kontakt z pod艂o偶em. Oczywi艣cie mog臋 si臋 myli膰 i tak mi si臋 tylko wydaje, ale z do艣wiadczenia wiem 偶e ty艂em jest lepiej